domingo, 22 de enero de 2012

PROJECTE Nº8


Estic realitzant un projecte fotogràfic.
Demano a la gent que dibuixi o construeixi un numero 8 per després fotografiar-los.
Voldria arribar a 200 o més fotografies (vaig començar a darrers de desembre i ja tinc unes 120 fotografies)
M’agradaria obtenir el suport de molta gent sigui quina sigui la seva condició. Totes les diferències seran benvingudes.
Les fotos s’exposaran inicialment a la llibreria de la casa de les Punxes / Diagonal, et regalarem la teva fotografia signada per mi i podràs adquirir per un bon preu la fotografia de persones conegudes que han acceptat col·laborar. 
Els diners obtinguts amb la venda aniran destinats treballar per millorar la...(recerca, qualitat de vida,...etc) de las persones afectades per la  malaltia del Parkinson, malaltia que m'han diagnosticat. (Asociació Catalana per al PARKINSON) 
I perquè el 8? Doncs per res en especial! és un número que m'agrada i dels més bonics, representa l'infinit ect ... podria posar moltes descripcions, m'agrada que sigui un numero, podia ser una flor, una patata o un llapis.
El que pretenc és l'impacte visual de totes les persones amb el mateix detall, en aquest cas el N º 8, si dues-centes persones anònimes m'ho han dibuixat o creat, perquè no una persona coneguda.
Que quan algú els demana fer-se una fotografia amb ells, donen el seu consentiment.
Jo únicament els demano que es deixin fotografiar amb un N º 8
N%C2%BA8-P1620080.jpg
Ja s'han ofert a participar gent molt coneguda, prefereixo no donar noms fins que no tingui les 200 fotografies
Estic muntant un BLOC exclusiu per a aquest projecte, on sortiran totes les persones que s'han fotografiat amb el Nº8

No hay comentarios:

Publicar un comentario